Ruimte creeren voor verantwoorde groei

ICT moet werk uit handen nemen, maar doet dat zelden. Daarom hebben we samen met huisartsen en assistenten zelf een multifunctioneel platform ontwikkeld. MijnPraktijk levert tijdswinst op, werkt prettig en draagt bij aan de organisatie van zorg. Eindelijk rust in de tent. En ruimte voor verantwoorde groei.

100% van de zorgvraag uniform getrieerd

Patienten portaal & triage

Zelfs bij innovatieve huisartspraktijken belt 80% van de patiënten met de praktijk. Dus ondersteunt de triage van MijnPraktijk assistenten ook aan de telefoon.

Digitaal inschrijven scheelt veel tijd

Digitaal inschrijven

Ons inschrijfformulier doet een online ID-check. De patient selecteert zelf de oude huisarts en stuurt een digitaal ondertekende brief met een verzoek tot dossieroverdracht.

Flexibele schil, voor jou en de hagro

Patienten portaal & triage

Collega huisartsen kunnen vanuit huis voor jou, of voor de hele hagro, digitale consulten doen. Je bepaalt om welke zorgvragen het gaat, en hebt altijd zicht op wat er is gebeurd.

Automatisch sluiten na X inschrijvingen

Digitaal Inschrijven

Ben je bang voor controleverlies als het inschrijven digitaal verloopt? Stel een teller in en je inschrijfformulier sluit automatisch na een X aantal inschrijvingen.

E-consult reactie templates

Patiëntenportaal & triage

Herken je eczeem op de foto? Met één klik stuur je een standaard antwoord waarin alle thuisartsadviezen zijn verwerkt. Uiteraard kun je de mail zelf personaliseren.

Geïntegreerde telefonie die zich aanpast

Telefonie

Met de telefonie van MijnPraktijk.nl zit je zelf aan de knoppen. Je kunt je weekschema’s en belbandjes zelf in één minuut aanpassen. Zo blijf je flexibel in je praktijkorganisatie.

Juvoly, de assistent voor je assistente

Telefonie

Juvoly’s Quickconsult luistert mee met de telefonische triage. En maakt aan het einde van het gesprek een SOEP bericht. Scheelt je assistente een hoop werk.

De koppeling met je HIS scheelt werk

Patiëntenportaal & triage

We zijn gekoppeld met veel gebruikte huisartssystemen, zoals Sanday, TetraHis en OmniHis. Zo kan MijnPraktijk een afspraak inplannen zonder gedoe voor je assistente.

.

Standaard terugbelplanner

Telefonie

MijnPraktijk beschikt standaard over een terugbelplanner. Dat geeft je assistente veel rust en overzicht op een drukke ochtend. En de patiënt hoeft niet te wachten.

Standaard afspraak-herinnering

Patiëntenportaal & triage

Last van no-shows? Via MijnPraktijk ontvangt je patiënt standaard een afspraakbevestiging èn een herinnering. Dan kan het niet meer misgaan toch?

Onbeperkt beeldbellen op afspraak

Patiëntenportaal & triage

Geef zelf in je agenda aan of je beschikbaar bent voor fysieke, telefonische of beeldbel afspraken. Wordt het Beeldbellen? De patient ontvangt van MijnPraktijk een link.

Digitaal inloopspreekuur met wachtkamer

Patiëntenportaal & triage

MijnPraktijk beschikt over een virtueel inloopspreekuur. De patiënt neemt plaats in de digitale wachtkamer en eenmaal aan de beurt kunnen jullie beeldbellen.

MijnPraktijk in jouw praktijk?

Neem contact op Loes van Egmond. Zij beantwoordt je vragen of brengt je in contact met de juiste deskundige.